• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank norwegian med misskött kredit?

Susan

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
18 Maj 2013
Meddelanden
174
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag vet att Bank Norwegian inte godkänner anmärkningar, men hur är det med misskött kredit? Är iofs också en anmärkning. Det verkar ju som att de är väldigt medgörliga med att lösa lån iaf! Någon som fått lån med misskött kredit (har 1 anmärkning från i februari i år).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Det bästa svaret är nog att skicka ett mail och fråga dom,om du nu inte hitta svaret här på forumet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har mailat och frågat, men de svarar inte på just det, utan säger att jag ska göra en ansökan på hemsidan, men vill inte få en onödig UC fråga om det ändå ej beviljas med misskött kredit!
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Har mailat och frågat, men de svarar inte på just det, utan säger att jag ska göra en ansökan på hemsidan, men vill inte få en onödig UC fråga om det ändå ej beviljas med misskött kredit!

Nej det är ju just det som är lite av dilemmat att man tvingas till en ny "UC",men tyvärr så är det så man måste göra.
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Dom godkänner inte missköt kredit. Vet det av egen erfarenhet då jag haft det tidigare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp